dimecres, 7 de novembre del 2012

LA IAIA CASTANYERA

A l'escola cada any ve una àvia d'un nen o nena a cada classe vestida de castanyera i els explica un conte. Jo no trobava cap àvia o avi que pogués venir a la meva aula i finalment vaig recorrer a la iaia que no falla mai. La iaia PEPI. Crec que pràcticament no hi ha hagut cap any que no hagi vingut a fer de castanyera doncs té una gran quantitat de nets.
Per agraïr-li el fet que vingués a l'últim moment li he fet un mini amb les fotografies del dia que va venir. El mini va sortir d'una entrada del super bloc de l'Elena de PEGAPAPELOTIJERAS.

Va ser tant senzill de fer que he decidit regalar-li també a la meva sogra amb totes les fotos dels seus nets. I com que el tamany és petit el podrà dur al bolso i ensenyar-lo a tothom (amor d'àvia).











3 comentaris:

  1. Està genial!!! Ets tota una detallista!!! I no és tan senzill que les butxaques porten el seu temps!!!

    ResponElimina
  2. He deixat un premi per tu al meu bloc nou!!!! http://artcreateandgrangerizing.blogspot.com.es/

    ResponElimina