divendres, 13 de juliol del 2012

Final d'etapa

Avui ha estat l'últim dia d'en Guim a l'escola bressol. Han estat tres anys plens de grans i petits moments, i com a detall per les mestres i aprofitant un curs realitzat a Cromatismes, els he fet dos minis molt emotius, amb el títol MOMENTS.


 

Quan els hi he donat, no m'he quedat a veure les cares que feien, perquè sabia que jo m'emocionaria. Han estat tres anys, (més dos de l'Urgell) i els meus dos fills han crescut a l'escola bressol El Gegant del Pi. Estic molt agraida per la feina que han fet i espero que les retallades i la crisi que ens està tocant a tots, no minvi les ganes i empenta que tenen les mestres del 0-3.
És un final d'etapa, al setembre en començarà una nova que prendrem amb il·lusió.

2 comentaris:

  1. Un blog molt xulo!!! T'acabo de descobrir!jejeje... i un mini preciós preciós...un gran record!!

    Núria
    nuria-elmeuraco.blogspot.com

    ResponElimina
  2. Una passada tant el maletí com l'àlbum!! El paper vegetal de la portada m'encanta. Fa poc el vaig descubrir el poso a tot arreu! :D

    ResponElimina